Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем Турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем Турбо

    здравейте колеги.Днес установих че имам проблем с турбото.Хварля много масло.днеска свалих интерколера и имаше един пръс масълце,а по тръбите няма да ви казвам какво беше,а и да кажа беше много черно,защо така,изминал съм само 7 хиляди километра ?
    Алфа Ромео 146ТD 97 - Мега яката

  • #2
    Значи турбото ти плаче или за рециклаж или за ново.По принцип маслото на повечето дизели става черно дори и на малко километри,така че не е проблем.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      При мен като го смена, запаля, загася и вече е черно

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
        При мен като го смена, запаля, загася и вече е черно
        точно така трябва да си е

        колега може да не е от турбото може да е от връщащото маркуче за картерните изпарения въздушния филтър поглеждал ли си го дали е изцапан с масло и аз го имах този проблем докато не ми писна и не пуснах тва маркуче надолу така и не си обясних защо хвърляше масло от там
        Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
        sigpic

        Comment


        • #5
          ах колеги дано всичко се оправи по скоро че нз и от къде да търся турбинка.Помагайте и кажете някой ако има
          Алфа Ромео 146ТD 97 - Мега яката

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Maximil Покажи съобщение
            здравейте колеги.Днес установих че имам проблем с турбото.Хварля много масло.днеска свалих интерколера и имаше един пръс масълце,а по тръбите няма да ви казвам какво беше,а и да кажа беше много черно,защо така,изминал съм само 7 хиляди километра ?
            колега недей се плаши , нормално е кулера и трабите да са омаслени се пак колата ти е 97г. един приятел източи от кулера на неговата 164-ка литър и нещо масло. като спре да върви и не чуваш свистеното от турбото тогава мисли за ремот или смяна

            Alfa Romeo 145 JTD `00

            Comment


            • #7
              по скоро не свистенето ами стърженето
              Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
              sigpic

              Comment


              • #8
                какво свистене да чувам ,обяснете ми
                Алфа Ромео 146ТD 97 - Мега яката

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Maximil Покажи съобщение
                  какво свистене да чувам ,обяснете ми
                  ми като стигнеш определени обороти и турбото се развърти не чуваш ли свистеното от перката ?

                  Alfa Romeo 145 JTD `00

                  Comment


                  • #10
                    нeeee
                    Алфа Ромео 146ТD 97 - Мега яката

                    Comment


                    • #11
                      Правих си основен ремонт на делтата, включително и рециклиране на турбото(което почти нямаше луфтове, между другото) и след ремонта всичко отново беше в масло, така че не се шашкай, ако върви и не го харчи-карай си
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        ами мисла че не харчи толкоа много,малко мисла,много малко.Но сега като я сглобя количката и ще я засичам постоянно
                        Алфа Ромео 146ТD 97 - Мега яката

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Maximil Покажи съобщение
                          какво свистене да чувам ,обяснете ми
                          А това вече е странно. Собственик на турбо дизел пита какво свистене... Ако сега не се чува някога чувало ли се е?
                          Ако не си го чувал никога от както имаш колата или ти имаш проблем със слуха или или колата ти има проблем с турбото
                          Между другото аз не знам на колко точно оборота се включва турбото на тия, но като се включи звука се променя осезаемо, колкото и да ти е тихо турбото ще се чува все някакво съскане... Ослушвай се около 2000 оборота някаде, ама да кажат колегите с TD-тата кога влиза в бууст и кво точно се чува
                          Last edited by Sm0k; d.m.y г., 13:11.
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • #14
                            турбото се чува и то доста по принцип на около 2300-2500 оборота
                            имаш някакъв проблем колега
                            фиат мултипла jtd
                            ФОРД ПУМА

                            Comment


                            • #15
                              Според мен най-вероятно е колегата да не го чува, макар че и аз кадето нямам представа от коли ще го чуя
                              Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                              Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                              Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                              Comment

                              Working...
                              X